Premi de traducció Vidal Alcover
Notícia sobre els Premis Literaris Ciutat de Tarragona al diari Ara (19-04-2012). Pau Vidal ha guanyat el Premi de traducció Vidal Alcover amb el projecte de traducció de l’obra Els virreis de Federico de Roberto.
«Per res em desagrada»
Pau Vidal comenta l’obra de Jordi Sánchez Humans que m’he trobat i argumenta la seva disconformitat amb les correccions que s’hi han fet. El Punt Avui (30-11-2011).
«Les lliçons de Lampedusa»
Article d’Alfred Mondria al seu blog Privilegis de l’intrús, publicat el 2 de juny de 2014.
«Traducciones con propina»
Article de Magí Camps, publicat a La Vanguardia (12-12-2011), sobre la traducció catalana del llibre de Jordi Sánchez Humans que m’he trobat.
«La hipòtesi 'camilleresca' d'en Pau Vidal»
Pau Vidal defensa la hipòtesi que «la sicilianitat» de Camilleri s'accentua cada vegada més perquè l'autor vol donar al sicilià categoria de llengua moderna i, per tant, amb ús literari. Article publicat a Vilaweb (07-07-2012).
Entrevista amb Pau Vidal
Diana Coromines entrevista el traductor a la revista Lletres 64 (juliol-agost, 2014).